Dzikie teksty, które przypominają ci, dlaczego twój były powinien pozostać twoim byłym

Nie róbcie tego, ludzie.

Odłóż ten telefon i zaufaj nam: NIE wysyłaj tej wiadomości tekstowej do byłej ukochanej osoby.

Vanderpump rządzi sezonem 3 odcinek 14

Dlaczego nie możesz się jakoś zastanawiać?



Christina flip or flop fotki

Rozważ następujące wymiany zdań jako dowód na to, dlaczego jest to zawsze (powtórz: zawsze!) Zły pomysł ...

1. Suka? Proszę.

Suka? Proszę.Niezła próba, frajerze.

2. Zapraszam do ponownego połączenia

Zapraszam do ponownego zadzwonieniaPo prostu nie oczekuj odpowiedzi.

3. Zobacz, dlatego cię rzuciłem

Zobaczyć, żeCzy teraz rozumiesz?

4. Weź swój poetycki nonsens ...

Weź swoje poetyckie bzdury ....... i wepchnij.

5. Ale udusiłbyś Hitlera i Bin Ladena?

Ale tyDobrze?!?

6. Za mało. Za późno.

Za mało. Za późno.Zbyt niesamowita odpowiedź.

7. Również Szumowiny na dnie Ziemi

Również Szumowiny na dnie ZiemiTo też mi o tobie przypomina.

8. To nie jest sen

ŻeTo koszmar.

9. Tłumacz Google jest niesamowity!

Tłumacz Google jest niesamowity!Ale jesteś do dupy.

10. Najsłodszy efekt w życiu

Najsłodszy efekt w życiuA także największy.

11. Pojedynczy AF

Pojedynczy AFI tak dobrze wypoczęty.

12. Auć!

Auć!Boli nas pachwina, kiedy patrzymy na to.

13. I tak zamierzałem to oprawić

I tak zamierzałem to oprawićPonieważ to mnie uszczęśliwia.

14. Po prostu odejdź, stary

Po prostu odejdź, staryStraciłeś.

15. Blockbuster Burn!

Blockbuster Burn!Zerwij łańcuch, dobrze?!?

16. Błędnie wpisałeś moje imię

Błędnie wpisałeś moje imięProszę, odejdź na zawsze.

17. Możesz chcieć spakować kostium kąpielowy

Możesz chcieć spakować kostium kąpielowyBędzie tam gorąco.

18. Cóż, jestem dobry w łóżku

Cóż, jestem dobry w łóżkuAle nigdy więcej tego nie doświadczysz.

19. BURN!

PALIĆ SIĘ!Prawie dosłownie zostałeś spalony.

20. Musisz myśleć o swojej drugiej dziewczynie

Musisz myśleć o swojej drugiej dziewczynieDziura.

21. Dzięki!

Dzięki!Potrzebowałem tego śmiechu.

22. Zanotuj znacznik czasu

Zwróć uwagę na sygnaturę czasowąNa wypadek, gdybyś nie dostał tego na początku.

23. Tak, jestem martwy

Tak, jaNie wspominaj mnie. Poprostu rusz się.

24. Chyba mi się nie udało

Chyba nie udało mi sięAle będę próbował dalej.

25. Po prostu zadzwoń do mnie Angry Spice

Po prostu zadzwoń do mnie Angry SpiceWłaściwie, w ogóle do mnie nie dzwoń.

26. Szatan?

Szatan?Czy to ty?

27. Nie odpowiadaj!

DonTo pułapka!

Czekać! Jest więcej! Po prostu kliknij „Dalej” poniżej: