Większość Chill Guy kiedykolwiek przyłapuje dziewczynę na zdradzie, zatrzaskuje epickie selfie

Niewiele jest na świecie uczuć gorszych niż uczenie się, że druga osoba cię zdradza.

Więc czy możesz sobie wyobrazić szok, ból i złość, które poczułbyś, gdybyś rzeczywiście wszedł na wspomnianą znaczącą osobę i innego mężczyznę w łóżku?

Dokładnie tak stało się z użytkownikiem Facebooka o nazwisku Duston Holloway.



Jednak ... w jakiś sposób oparł się pokusie krzyczenia, krzyczenia, bicia faceta lub rzucania rzeczami swojej dziewczyny po całym pokoju.

Zamiast tego spokojnie zanotował sytuację i zrobił kilka zdjęć pary między arkuszami.

Następnie udostępnił te zdjęcia na Facebooku, częściowo by zawstydzić swoją kłamliwą dziewczynę, ale częściowo (mamy nadzieję) być dumnym z tego, jak poradził sobie z tą sytuacją.

Przewiń poniższe zdjęcia, spójrz na odpowiedzi, które Duston otrzymał i może wyślij Holloway kilka nagich zdjęć, gorących dam w Internecie. Facet całkowicie na nie zasługuje.

Piers Morgan Kobiety March Tweet

1. To prawda, robią!

ToDuston podzielił się tą ważną wiadomością, zanim rzucił swoim wyznawcom spojrzenie na to, na co wszedł.

2. Trzy to niezręczny tłum

Trzy to niezręczny tłumW prawym dolnym rogu jest Duston. W łóżku jest jego dziewczyna (po lewej). I jest jakiś koleś, który zdecydowanie NIE jest Dustonem.

3. Obudź się, obudź ...

Pobudka...Albo po prostu śpij. Mam więcej kątów, z których chciałbym strzelać.

4. Więc to jest do bani

Więc to jest do baniTo robi. Ale znajdziesz kogoś lepszego, Duston. A teraz jesteś legendą internetu.

5. Wiesz, co jest lepsze niż ich budzenie?

Wiesz coDzielą się tymi zdjęciami na Facebooku, gdy śpią, więc rano zapisują się na zalew szoku, pogardy i upokorzenia. HA!

6. Duston stał się wirusowy za swoje wysiłki

Duston stał się wirusowy za swoje wysiłkiTwój koleś? On też jest naszym kolesiem, koleś!

7. #TeamDuston

#TeamDustonLepiej uwierz, że jesteśmy członkiem.

8. Pozytywna reakcja weszła

Wylała się pozytywna reakcjaZ całego świata, jak widać tutaj.

9. I więcej tego samego

I więcej tego samegoUważaj to za ocean, Duston. Jest w nim mnóstwo ryb dla Ciebie.

10. Po prostu się uśmiechaj

Tylko się uśmiechajJak widać, obecnie Duston radzi sobie bardzo dobrze. Zdejmujemy z niego kapelusz i życzymy mu szczęścia w przyszłości.

Czekać! Jest więcej! Po prostu kliknij „Dalej” poniżej: